אילון מאסק ביל גייטס - המנטליסט. ריאיון עם ליאור סושרד - סיגאר - מגזין החיים הטובים - זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק.

השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה . השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, .

אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: אילון מאסק / ×'יל ×'ייטס רכש פורש×
אילון מאסק / ×'יל ×'ייטס רכש פורש×" חשמלית ולא טסל×"; אילון from img.haarets.co.il
ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר. זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק.

השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו .

מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . בחודש נובמבר האחרון עקף מאסק את ביל גייטס והפך לשני העשיר ביותר בעולם. אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר. בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו .

ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, .

השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . אחוזות קורונ×
אחוזות קורונ×": כך ×"פך ×"× ×'×™×£ את ×"שוק ×"יוקרתי ל×"פס×"×™ ×'יותר from www.bahazit.co.il
גייטס ומאסק התכתשו באופן פומבי למדי, . כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו .

השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד .

בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. בחודש נובמבר האחרון עקף מאסק את ביל גייטס והפך לשני העשיר ביותר בעולם. השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר. השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו . ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה .

אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. בחודש נובמבר האחרון עקף מאסק את ביל גייטס והפך לשני העשיר ביותר בעולם. שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק.

השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . אילון מאסק / ×'יל ×'ייטס רכש פורש×
אילון מאסק / ×'יל ×'ייטס רכש פורש×" חשמלית ולא טסל×"; אילון from img.haarets.co.il
זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. גייטס ומאסק התכתשו באופן פומבי למדי, . השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. בחודש נובמבר האחרון עקף מאסק את ביל גייטס והפך לשני העשיר ביותר בעולם.

בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, .

השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, ואשתו מלינדה, שהיא גם שותפתו הוותיקה לדרך, התגרשו מוקדם יותר השנה אחרי 27 שנות נישואים וסיפור פרידתם עלה . השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו . בחודש נובמבר האחרון עקף מאסק את ביל גייטס והפך לשני העשיר ביותר בעולם. מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. גייטס ומאסק התכתשו באופן פומבי למדי, .

אילון מאסק ביל גייטס - ×"מנטליסט. ריאיון עם ליאור סושר×" - סי×'אר - מ×'זין ×"חיים ×"טו×'ים - זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק.. אלא שהניגודים בין השניים לא נשארים מאחורי הקלעים של התעשייה: בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. השנה המסחררת של אילון מאסק עדיין לא הסתיימה, והגיעה אמש לשיא חדש כאשר מנכל טסלה עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו . מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. אינדקס המיליארדרים של בלומברג הכתיר את אילון מאסק לאיש העשיר.